Tuesday, July 5, 2011

Spider Sense!

Μπορεί τελικά, η παράνοια που με βαράει εδώ και χρόνια, να εμπιστεύομαι δηλαδή, ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ (κυριολεκτικά) ανθρώπους, να μου βγαίνει πολλές φορές σε κακό, ΑΛΛΑ έχει και ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ!
(τις περισσότερες φορές that is)

Βλέπετε, έχω καταλάβει καιρό τώρα, πως σαν άλλος Spider-Man, έχω και εγώ έναν αισθητήρα, που με προειδοποιεί για κάτι που δεν πρέπει να κάνω engage. Για το εάν για παράδειγμα, τα πράγματα είναι σωστά, θετικά, αληθινά Ή είναι λάθος, αρνητικά και ΨΕΥΤΙΚΑ. Εάν δηλαδή είναι βιώσιμα και άξια προσοχής και αναφοράς, ή το "τρεχάτε ποδαράκια μου τώρα που είναι νωρίς" είναι η μοναδική και ζωτικής σημασίας διέξοδος...

Το κόλπο της εξαφάνισης (με διαγραφή τηλεφώνων, μηνυμάτων κτλ που τα έχουμε πει στο παρελθόν) είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στις αρνητικές περιπτώσεις, ενώ εάν τα πράγματα είναι θετικά, τότε επιμένω μέχρι να γεράσει ο ίδιος ο χρόνος.

Βλέπετε, την ψευτιά και την υποκρισία, δεν την συμπάθησε ποτέ και κανείς!

Είμαι λοιπόν, υπερήφανος που αυτή μου η ικανότητα, μπορεί και με γλιτώνει από δακρύβρεχτες και περίεργες καταστάσεις, που μόνο ψυχοφθόρες μπορούν να είναι...

...ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

So... Yeah.
Spider-man :)

-Lcfr.
Ps. H ικανότητα αυτή, δυναμώνει σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό, εάν έχεις να κάνεις με υποκριτές και ψεύτες. Για να την έχω πλέον, τελειοποιήσει, μπορείτε να φανταστείτε τι περίγυρος μου έχει τύχει...
Ps2. Και κάτι άλλο πριν φύγω, γιατί έχουμε και δουλειές... Once a cheater/lier ALWAYS a cheater/lier.

Enjoy.

2 comments:

Anonymous said...

"Once a cheater/lier ALWAYS a cheater/lier. " Funny you should say that...'cause guess what it reminded me of...http://hephasto.blogspot.com/2011/06/people-can-change.html
We are one group of dedicated readers ! ;-)

Anonymous said...

θα συμφωνήσω με το προηγούμενο σχόλιο....people can change!!!! Εσύ το είχες γράψει αυτό.......