Friday, July 1, 2011

Perfume

Δεν έχω πρόθεση, να το παίξω καλός και ώριμος για να είμαι αποδεκτός από το ευρύ κοινό, υποστηρίζοντας ότι στην γυναίκα, δεν με ενδιαφέρει η εξωτερική εμφάνιση.

Όχι όχι.
Τόσο λαοπλάνος δεν είμαι...

Όμως (heh)...

...πρέπει να σας πω, ότι στην πρώτη θέση με τα πράγματα που προσέχω σε μια γυναίκα, κονταροχτυπιέται η προαναφερθείσα εμφάνιση, με την μυρωδιά.

Η φυσική μυρωδιά του γυναικείου σώματος, σε συνδυασμό με μια καλή κολόνια, μπορεί να με κερδίσει και να τρέχω, όπως αλλοπρόσαλλα τρέχει η αποκεφαλισμένη κότα!!

Το 2010 λοιπόν, που πήγα πρώτη φορά σε ένα από αυτά τα ροζ μαγαζιά με την δυνατή μουσική και τις αλλοδαπές κοπέλες, δέχτηκα ένα κέρασμα (έτσι το λέμε τώρα). Έναν private χορό από μια Ασιάτισσα κοπελίτσα, μεσαίας ηλικίας και μέτριας εμφάνισης. Υπό την πίεση του "κεράσματος" πήγα, χωρίς να νιώθω και ιδιαίτερα άνετα... Μου χόρεψε κανένα 7λεπτο και πραγματικά, ήταν τα 7 πιο κενά λεπτά που έχω μοιραστεί με γυναίκα.

Άγευστο, Αδιάφορο, Ανούσιο.
(ειδικά όταν περιμένεις ότι θα ζήσεις μεγάλες στιγμές, μιας και το κόλλημα που έχεις με τις Ασιάτισσες, είναι ιδιαίτερα γνωστό).

Όμως, δεν μπορώ να σταθώ και να μην σας περιγράψω, την μυρωδιά της κοπέλας...

Μύριζε όπως, είμαι βέβαιος ότι μυρίζουν οι άγγελοι.
Θεϊκά, εξωτικά, και ιδιαίτερα διακριτικά.

Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ πρέπει να μυρίζουν ΟΛΕΣ οι γυναίκες.

Θεϊκά.
Εξωτικά.
Διακριτικά.

Έτσι όπως πρέπει να μυρίζουν οι άγγελοι.
(Έκπτωτοι ή εν ενεργεία)

-Lcfr.

6 comments:

Anonymous said...

Υποκειμενικό..το θεϊκό και εξωτικό για σένα είναι ανούσιο και "άχρωμο" για άλλον.

Anonymous said...

Θα συμφωνήσω με αυτόν/αυτήν που έκανε το παραπάνω σχόλιο :))όπως επίσης αυτό που εσύ θεωρείς άγευστο, άοσμο και άχρωμο για κάποιον άλλο θα είνα εξωτικό και θεΪκό!!! Γούστα είναι αυτά :))

Anonymous said...

"θεικά..εξωτικά...διακριτικά"και "άγγελοι".Χμμμ..υπέροχος χαρακτηρισμος απο ανδρα! Αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεις ,πραγματικά πως κάτι θεικό και εξωτικό κατεφερνει να περιορίζεται σε διακριτικό? και εφόσον ήσουν απο τους τυχερους που κατάφερες να βρείς άνθρωπο στον οποίο συναντάται το παραπάνω φαινόμενο έστω και για 7 λεπτα...τα χαρακτηρίζεις ανουσια!Lcfrακο μας μπερδευεις αλλα και μας αρεσεις σημερα!
C.

Lcfr said...

Σωστά.
Όλα τα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο είναι υποκειμενικά.

Όσο για το "ανούσιο" πρέπει να πω, ότι απλά όλο αυτό το ΡΟΖ σκηνικό στο συγκεκριμένο μαγαζί και γενικά αυτός ο τρόπος "ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ" δεν μου λεεί απολύτως τίποτα. Αντιθέτως μάλλον με χαλάει περισσότερο.

Δεν το έχω το πληρωμένο ρε παιδάκι μου...
:)

-L.

Anonymous said...

Και κάλα κάνειs!:))
C.

Lcfr said...

:)

-L.