Saturday, July 2, 2011

New Banner!!

Καλημέρα αδέρφια,
Σας παρουσιάζω, με ιδιαίτερη χαρά, το ΝΕΟ BANNER για το αγαπημένο σας blog. Το έφτιαξα πριν λίγο, ενώ την ιδέα για αυτό, την "έπιασα" την Δευτέρα που μας πέρασε λίγο πριν κοιμηθώ.
(το περίεργο είναι ότι τα θέματα και οι ιδέες μου έρχονται λίγο πριν με πάρει ο ύπνος, και αναγκάζομαι να ανοίγω το iPhone και να καρατάω σημειώσεις.)

Ελπίζω να σας αρέσει και να μην έχουμε τις γκρίνιες του παρελθόντος :)

Εχθές, είμαι σίγουρος, ότι περάσατε όμορφα (εντός η εκτός Ελλάδος, στα αλήθεια ή στα ψέματα heh) και να ξεκουραστήκατε από μια, αποδεδειγμένα έντονη και ιδιαιτέρως κουραστική εβδομάδα. Εμένα προσωπικά, η χθεσινή Παρασκευή, αν και με κέρασε ένα σκληρό ποτήρι απογοήτευσης, ήταν ήρεμη και χαλαρή. Άλλωστε και οι απογοητεύσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα έτσι?

Stay L.
Stay tuned...

-Lcfr.

5 comments:

Anonymous said...

Great new idea!positive and playful!so..like!
C.

Anonymous said...

einai kits to baner sou.

Lcfr said...

Haters gonna hate.
Liers gonna lie.

Take your pick.

Και στο κάτω κάτω, σε όποιον αρέσει :)

-L.

Anonymous said...

Ὀμορφο..!!
Ε πες και σε εμάς πως σου ήρθε η ιδέα :)

Lcfr said...

... ξέρω εγώ?
Απλά μου ήρθε...

Lighting strike, i guess :)

-L.