Monday, July 11, 2011

Teenager Nerd

Μέσα από καθημερινές και τις περισσότερες φορές απλές κινήσεις και πράξεις του εαυτού σου, μπορείς εύκολα να τον κατηγοριοποιήσεις. Η επιτυχία του εάν θα καταφέρεις να το κάνεις σωστά, εξαρτάται. Ξέρεις το πως και τι παίζει με το μέσα σου?

Keep on reading... (if you dare)

Εγώ λοιπόν, εδώ και καιρό έχω καταλάβει, ότι μέσα μου κρύβω έναν έφηβο. Έναν έφηβο που, εξακολουθεί να γελάει με κιτς αστεία, επιμένει να διασκεδάζει υπερβολικά, με υπονοούμενα (στους σωστούς αποδέκτες πάντα) και τα περισσότερα Favorites του Firefox, να έχουν να κάνουν με οτιδήποτε θα άρεσε στον φλωράκο δακτυλοδεικτούμενο συμμαθητή του σχολείου, που φορούσε μεγάλα αντιπαθητικά γυαλιά και είχε αηδιαστικά μπιμπίκια στην μούρη.

Που και που, αυτός ο έφηβος, αναπολεί τα σχολικά χρόνια, έχοντας στο στόμα του, μια πικρή γεύση, αφού έχει καταλάβει ότι έχουν φύγει εδώ και καιρό, χωρίς προοπτικές επιστροφής...

Δείχνει θράσος όμως, και δεν το βάζει κάτω. Δεν λέει να φύγει με τίποτα.
Πείσμα στο πείσμα.

Games, Comics, TV Nerd Shows, Drawings, X-Files, Movies, Anime και οτιδήποτε άλλο περιλαμβάνει το pop culture που λατρεύω, θα είναι ΠΑΝΤΑ μέσα στις αποσκευές μου.

Δεν είναι ιδέα. Δεν είναι νοοτροπία ή κάποια χαζή αντίληψη. Απλά είναι μέρος του εαυτού μου!

Όπως αρνούμαι να αφήσω αυτό το πανέμορφο πρόσωπο που έχει χαρίσει η μαμά φύση (και φυσικά η κανονική μαμά), έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ δεν μπορώ και φυσικά δεν θέλω, να αφήσω τον Nerd έφηβο που κρύβω μέσα μου.

Nerd Ετών Τριάντα.
And proud of it.

Ἆρον ἆρον, σταύρωσον αὐτόν

-Lcfr.

3 comments:

Anonymous said...

eisai psonara megali ores ores!!!!! :p:p:p

Lcfr said...

and proud of it.

-L.

Anonymous said...

prosekse omos ligo to kalami, einai epikindino.......